The Jewish Press

Comments

RSS feed for comments on this post.

  1. SEND THEM TO ISRAEL!!!!

    Comment by Mary Bartle Freeman — October 28, 2013 @ 1:14 AM

  2. Give it back to the Iraqi Jewish community in ISRAEL

    Comment by Iris Frances Zaft — October 28, 2013 @ 1:21 AM

  3. Don’t dismiss the anti Jewish vein running through Obama’s system. He has placed Israel and Jews at a weakened position through his policies and the support of our enemies.

    Comment by Israel Rozemberg — October 28, 2013 @ 1:23 AM

  4. I totally agree

    Comment by Hank P. Young — October 28, 2013 @ 3:10 AM

  5. A bona-fide President of the U.S. would send the Archives TO Israel. But,Obama is not a bona-fide President. Obama is a Muslim Supremacist. He WANTS the Jews destroyed. That is how much of an enemy he is to Israel, Don't be fooled. Take the cover from your eyes. Obama has usurped the Presidency of the United States during a time of war. Obama supports terrorism against all "Infidels",Christians AND Jews. Obama is a fraud,traitor,spy and criminal under both U.S. Law and the Law of Nations. Obama supports Muslim Charity. He said it himself when he said "I support Zakat". In Islam a dedicated one eigth of all donations to Zakat are paid regularly to support the Islamic Military. The International Community had to deal with Hitler. Now it must beware of Obama.

    Comment by Robert Christopher Laity — October 28, 2013 @ 4:51 AM

  6. Publicado el 23/04/2012
    1) EL-NEQAMÓT ADONÁY EL NEQAMÓT HOFÍA.
    DI-S DE LAS VINDICACIONES. OH ETERNO, DIOS DE LAS VINDICACIONES, ¡APARECE!
    2) HINASE SHOFÉT HAÁRETS, HASHÉB GEMÚL AL-GUEÍM. LEVÁNTATE, OH JUEZ DE LA TIERRA; RETRIBUYE A LOS ARROGANTES SEGÚN SUS ACCIONES.
    3) AD-MATÁY RESHAÍM ADONAY, AD MATÁY RESHAÍM YA ALÓZU.
    HASTA CUÁNDO LOS MALVADOS, OH ETERNO, HASTA CUÁNDO LOS MALVADOS GOZARÁN.
    4) YABÍU YEDABERÚ ATÁQ, YTAMERÚ KOL-PO ALÉ ÁVEN.
    SE EXPRESAN Y HABLAN INSOLENCIA, SE ENORGULLECEN LOS QUE OBRAN INIQUIDAD.
    5) AMEJÁ ADONÁY TEDAKEÚ, VENAJALATEJÁ YEANÚ.
    A TU PUEBLO, ETERNO, OPRIMEN, Y A TU HEREDAD HACEN SUFRIR.
    6) ALMANÁ VEGUÉR YAHARÓGU, VITOMÍM YERATSEJÚ.
    MATAN A LA VIUDA Y AL EXTRANJERO, Y A LOS HUERFANOS ASESINAN.
    7) VAYOMERÚ LO YREYÁH, VELO YABÍN ELOHÉ YAAQÓB.
    ELLOS DICEN: "EL SEÑOR NO LO VE, NO NOS OBSERVA EL DI-S DE YAACOB".
    BINÚ BOARÍM BAAM, UJSILÍM MATÁY TASKÍLU.
    ¡ENTENDED LOS NECIOS DEL PUEBLO; VOSOTROS, LOS INSESATOS! ¿CUÁNDO COMPRENDERÉIS?
    9) HANÓTA OZEN HALÓ YSHMÁ, IM-YOTSÉR ÁYN HALÓ YABÍT.
    EL QUE NOS DOTÓ DEL OÍDO ¿ACASO NO OIRÁ? AQUEL QUE HIZO LOS OJOS ¿NO VERÁ?
    10) HAYOSÉR GOÍM HALÓ YOJÍAJ, HAMLAMÉD ADÁM DAÁT.
    EL QUE INSTRUYE A LAS NACIONES, ¿NO HABRÁ DE REPRENDERLAS? AQUÉL QUE ENSEÑA AL HOMBRE EL CONOCIMIENTO.
    11) ADONÁY YODÉA MAJSHEBÓT ADÁM, KI HÉMA HÁBEL.
    EL ETERNO SABE QUE LOS PENSAMIENTOS HUMANOS SON VANIDAD.
    12) ADHRÉ HAGUÉBER ASHER TEYASERÉNU YAH, UMITORATEJÁ TELAMEDÉNU.
    FELIZ DEL HOMBRE A QUIEN EL ETERNO INSTRUYE ENSEÑÁNDOLE TU TORÁ.
    13) LEHASHQUÍT LO MIMÉ RA. AD YKARÉ LARASHÁ SHÁJAT.
    PARA DARLE TRANQUILIDAD EN LOS DÍAS DE LA ADVERSIDAD, MIENTRAS QUE AL MALVADO CAVA SU FOSA.
    14) KI LO-YTÓSH ADONÁY AMÓ, VENAJALATÓ LO YAAZÓB.
    PUES NO ABANDONARÁ EL ETERNO A SU PUEBLO NI DESAMPARARÁ A SU HEREDAD.
    15) KI AD-TSÉDEQ YASHÚB MISHPÁT, VEAJARÁV KOL-YSHRE-LÉB.
    LA JUSTICIA VOLVERÁ A PREVALECER EN LOS JUICIOS; SERÁ SEGUIDA POR TODOS LOS RECTOS DE CORAZÓN.
    16) MI-YAQÚM LI IM-MEREÍM, MI-YTYATSÉB LI IM-POALÉ ÁVEN.
    ¿QUIÉN SE LEVANTARÁ A MI FAVOR CONTRA LOS MALVADOS? ¿QUIÉN SE PONDRÁ A MI LADO CONTRA LOS QUE OBRAN MAL?
    17) LULÉ ADONÁY EZRÁTA LI, KIMÁT SHAJENÁ DUMÁ NAFSHÍ.
    SI EL ETERNO NO ME HUBIESE AYUDADO, MI ALMA YA YACERÍA EN LA MORADA DEL SILENCIO.
    18) IM-AMÁRTI MÁTA RAGLÍ, JASDEJÁ ADONÁY YSADÉDI.
    CUANDO CREÍA YO QUE MIS PIES VACILABAN, TU BONDAD. OH ETERNO, ME SOSTUVO.
    19) BERÓB SARAPÁY BEQUIRBÍ, TANJUMÉJA YESHA ASHÚ NAFSHÍ.
    MIENTRAS ABUNDAN EN MI INTERIOR LAS PREOCUPACIONES, TUS CONSUELOS, OH ETERNO, REGOCIJAN MI ALMA.
    20) HAYJOBREJÁ KISÉ AVÓT, YOTSÉR AMÁL ALE-JÓQ.
    ¿SE ASOCIARÁ A TI EL TRONO DE LA PERVERSIDAD QUE FRAGUA LA INJUSTICIA EN LUGAR DE LA LEY.
    21) YAGÓDU AL-NÉFESH TSADÍQ, VEDÁM NAQUÍ YARSHÍU, VELOHÁY LETSÚR MAJSÍ.
    SE AGRUPAN LOS MALVADOS CONTRA LA VIDA DEL JUSTO, CONDENANDO A MUERTE AL INOCENTE.
    22) VAHÍ ADONÁY LI LEMISGÁB, VELOHÁY LETSÚR MAJSÍ.
    PERO EL ETERNO FUE MI REFUGIO, Y MI DIOS, LA ROCA DE MI AMPARO.
    23) VAYÁSHEB HALEÉM ET-ONÁM UBRAATÁM YATSMITÉM, YATSMITÉM ADONÁY ELOHÉNU.
    Y LES RETRIBUYÓ SEGÚN SU MALDAD. Y LOS DESTRUYÓ CON SU PROPIO MAL. EL ETERNO, NUESTRO DI-S, LOS DESTRUYÓ.
    http://youtu.be/CM95ABcSLV8

    Comment by Shefzyvah Bethula — October 28, 2013 @ 4:40 PM

  7. I am in 100 % agreement with Robert C Laity; he has expressed the truth succinctly and correctly. Because of Obama's policies the world has become less safe than ever. Congress must act–or better still, the people must seek a referendum to reverse his imperious attempts to undermine our great country and he MUST be impeached and removed from office.

    Comment by Edward Thompson — October 28, 2013 @ 6:40 PM

  8. It is like abandoning Jews from Iraq of their historical property.

    Comment by Yechiel Baum — October 28, 2013 @ 6:44 PM

Sorry, the comment form is closed at this time.

Close this window.

0.280 Powered by WordPress