The Al Jazeera network aired a 25-minute program weed that was a bald-faced commercial for boycotting Israel under the guise of a supposed news program that featured two pro-Arab interviewees and, just to make an uneven program seem half-legitimate, Danny Dayan of the Yesha Council of Jewish Communities in Judea and Samaria.

Throughout the entire program, Al Jazeera flashed subtitles that were totally biased against Israel, stating. “Israel accused of violating the rights of Palestinians” and “BDS movement has increased boycott moves against Israel.” Just in case someone does not know what BDS means, Aljazeera thoughtfully spelled it out – “Boycotts, divestment and sanctions.”

Advertisement

It interviewed a Palestinian Authority economist and none other than Avraham Burg, former Israel Knesset Member who went off the deep end a few years ago, left the country and constantly preaches anti-Zionism.

Al Jazeera’s token nationalist was Dayan, who spoke while a sub-title flashed “Israeli settlements in West Bank illegal according to international law.”

The entire “Inside Story” program was so amateurishly biased that Al Jazeera should be embarrassed.

Advertisement